🔱 Vinarrangement

Vine til helaftens arrangementer

Ved bryllup - fødselsdag - sølvbryllup eller et andet arrangement på Aagaard Kro har De mulighed for at bestille pr. flaske eller genstand som afregnes efter forbrug.

De kan vælge en samlet vinmenu med - Velkomstdrink - Vine -  Øl og Sodavand til hele dit arrangement.
Herunder har vi lavet 2 forslag til vinarrangementer med et helaftens arrangement når De holder selskab i et af vores lokaler.

Vinarrangement 1 

Her tilbydes husets vine.

  • De starter med husets Velkomst.
  • Der skænkes husets hvidvin til forretten ad libitum.
  • Til Deres hovedret skænker vi husets Rødvin ad libitum.
  • Til desserten skænker vi husets dessertvin.
  • Der er selvfølgelig øl & sodavand ad libitum under hele middagen
  • Efter middagen serverer vi øl og sodavand ad libitum til natmaden er serveret hvorefter baren lukkes
  • Vin i Baren kan tilkøbes og afregnes efter forbrug

De har altid mulighed for at bestille ekstra i baren, dette aftales individuelt

Pris pr. gæst for vinarrangement 1. i 7 timer kr. 325,-


Vinarrangement 2 

I nedenstående vinforslag tilpasser vi vinen til maden, så det hele går op i en højere enhed...

  • De starter med at vi sabler husets Mouserende vin  for Dem og Deres gæster 
  • Der skænkes hvidvin som specielt er udvalgt til  Deres forret ad libitum.
  • Til Deres hovedret skænker vi Rødvin ad libitum som også er afstemt til hovedretten
  • Til desserten skænker vi dessertvin.
  • Der er selvfølgelig øl & sodavand ad libitum under hele middagen
  • Efter middagen serverer vi øl og sodavand ad libitum til natmaden er serveret hvorefter baren lukker
  • Vin i Baren kan tilkøbes og afregnes efter forbrug

De har altid mulighed for at bestille ekstra i baren, dette aftales individuelt

Pris pr. gæst for vinarrangement 2. i 7 timer kr. 398,-


Fælles for Vinarrangement 1. & 2.

Gælder i 7 timer.
Du kan altid udvide timer med et tillæg på kr. 65,- pr. gæst pr. påbegyndt time ( dog min. kr. 2.500,- pr. time.)
Vinarrangement 1. & 2. tilbydes til  arrangement af min. 20 gæster.