Bryllup

Bryllup

Hos Aagaard Kro er vi eksperter i at fejre livets store dage.

Festen starter med bryllupskage og kaffe på terrassen eller i de gamle hyggelige krostuer.

Når brudeparret ankommer serveres et glas cremant.

Menu

Forret: Smørstegt fisk og syltede svampe med sauce blanquette på citrongræs og musling

Hovedret: Dansk helstegt kalvemørbrad med bagte rødder, chips, puré og cremet sauce

Dessert: Brownie a la Aagaard Kro, med syltede æbler og hjemmelavet vaniljeis

Til menuen hører også hjemmebagt surdejsbrød, smør og husets vine.

Menu og sammensætning af er ment som inspiration og kan naturligvis laves præcis efter jeres ønsker. Vi kan lave en menu med udgangspunkt i sæsonens friske råvarer og sammensætte vine til, fra en af Danmarks største vinkældre.

Efter middagen serveres kaffe og sødt.

Bar med øl, vand, vin.
Evt. spiritus kan afregnes med 750,- pr. flaske. (Gin, Rom, Vodka)

Natmad: Gourmet hotdogs. – Briochebrød med alt det gode hjemmelavede.


Arrangement til kl. 01.00 = 1195,- pr. kuvert.

Evt. overtid hvis festen skal fortsætte efter 01 afregnes med 75,- pr. kurvert inkl. drikkevare, pr. påbegyndt time.

Lokaler
Vores lokaler rummer alt fra 10 – 120 personer.
I Salen og Sparekassen kan der være 25 – 120 personer. Og i Pejsestuen og Jagtstuen kan der være 10 – 22 personer.

Udsmykning
Når du afholder et arrangement på Aagaard Kro er det inklusiv dekoration med sæsonens blomster fra egen dekoratør. Du kan også frit vælge lys, servietter og duge i mange forskellige farver.

Musik
Du er meget velkommen til at medbringe egen musiker til at underholde. Vi vil dog gerne på forhånd have besked om, hvem der kommer – og hvad det kræver.

Betaling
Betaling af faktura skal ske kontant – dankort eller ved bankoverførsel.
Ved betaling med kreditkort tillægges kreditkort omkostninger.
Ved fakturering pålægges et faktureringsgebyr.

Afbestilling

Afbestilling af et helt arrangement skal ske minimum 30 dage før. Der kan gøres krav om godtgørelse, der svarer til 75% af arrangementets pris, hvis aflysningen ikke sker i tide.

Afbestilling af kuverter til arrangementer med minimum 15 deltagere skal ske senest 10 dage før selve afviklingen af arrangementet.

Afbestilling skal ske skriftligt.